2014. június 2., hétfő

10. rész

Sziasztok!
Annak ellenére,hogy ez nem a legjobb rész tőlem,remélem még tetszeni fog:) Az,hogy egyáltalán olvasható Loraa*-*nak köszönhető: ))
xx Stella

Niall:





Mikor elbúcsúztam Harrytől lementem a többiekhez. Mindig is szerettem új dolgokat kipróbálni, megismerni új helyeket és úgy tűnik a többség is ezen a véleményen van. Bár bevallom jobb szeretném, ha a félisten pasim is velem lenne, de meg tudom érteni, hogy ő inkább pihenni szeretne.

Mi viszont eltérő lelkesedéssel léptünk ki az ajtón, amikor az utolsó ember (vagyis én) is megérkezett.
Kint fullasztó meleg volt, de avval nem foglalkozva indultunk el.
Útközben a fiúk megállapították, hogy a Harryvel való 'egymásra találásunk' eszükbe juttatta, hogy igazán jó lenne felszedni csajt a városban, ami egyébként tényleg nagyon szép volt.
Simán el tudnám képzelni, hogy a hátralévő életem itt töltöm el ugyanevvel a társasággal, de legfőképp Harryvel. Niall szerelmes...akik ismernek azt mondanák 'na persze, egy hétig...',mert én mindig is komolytalan voltam kapcsolatok terén, épp ezért nem is volt sok barátnőm, de Harry más és nem csak azért, mert fiú.

-Min agyalsz, Nialler?-bökött oldalba hirtelen Chris.

-Mi? Ja, semmin.

-Hé, bemegyünk oda? Ismerem a pultost.-mutatott Chad egy kis kocsmaszerű helyre.

-Itt is inni akarsz?-nevettem fel, de közben már elindultam a bejárathoz.

Egész jó hely volt, mint a filmekben. Chad tényleg ismerte a pultost...sőt, személyes meglátásom szerint bele volt esve és a lány mosolyából ítélve nem volt egyoldalú a vonzalom.
Úgy tűnik a többiek sem vicceltek a lány keresési elméletükkel, ugyanis lassan már csak Leo maradt ott velem.
Néhány lány ránk mosolygott, de ha megtudnák miért nem hívom meg őket semmire feltételezem nem ilyen képet vágnának. Ha Harry itt lenne őt talán még le is szólítanák, hiszen annyira jól néz ki...Harry...Hiányzik.

Egy tőlem megszokott hirtelen ötlettől vezérelve szóltam oda Teonak.

-Figyelj, én hazamegyek, majd mondd meg a többieknek is. Te pedig menj, az a vörös nagyon bámul téged.-kacsintottam rá, majd felálltam és elhagytam a helyet.

Siettem haza, ahogy csak tudtam. Visszafelé már a tájat sem figyeltem meg annyira, így viszonylag elég hamar odaértem.

A földszinten majdnem beleütköztem Timbe, aki elkezdett nevetni, mikor meglátott.

-Sejtettem, hogy nem bírod sokáig. Ő sem.-mutatott az emeletre.

Gyorsan felmentem a lépcsőn, majd halkan benyitottam a szobánkba, hátha alszik vagy valami.
Nem tévedtem sokat. Az én ágyamban feküdt úgy, hogy az arcát nem láttam, viszont a nagy meleg miatt nem volt rajta póló. Tökéletes volt, én pedig teljesen elpirultam. Lassan közelebb sétáltam hozzá, majd óvatosan leültem mellé. Megérezhette a mozdulatot, mert ekkor felkapta fejét.
Remélem nem bánja, hogy visszajöttem. Lehet, hogy pihenni akart én pedig megzavartam, de nem tehettem mást, hiányzott.

- Szia.- simítottam végig a meztelen hátán, amit remegéssel díjazott. Kicsit aggódtam, hogy talán haragszik rám, de szemében nem volt harag.

- Hiányoztál.- ült fel, és az ölébe húzott, én pedig a kezeimet a puha vállára simítottam. Elgondolkozva húztam végig az ujjaim a tetoválásain, nagyon tetszettek.

- Szépek. - állapítottam meg, s mikor felnéztem, láttam, ahogy Harry engem néz csillogó szemekkel.

- Mi az?- ijedtem meg, mire csak elmosolyodott.

- Semmi. - húzott oda magához közelebb, hogy az ajkait az enyémekre nyomja.

Az édes csók után mellé feküdtem és szorosan hozzábújtam meleg testéhez.

-Nem tetszett a város, hogy ilyen hamar hazaértetek?-kérdezte kis idő után.

-Nem, a város nagyon szép volt, a többiek még ott vannak.

-Hát akkor?-fordította maga felé arcom.

-Te sokkal szebb és izgalmasabb vagy a városnál.-pirultam el,mire felkuncogott és megpuszilta az orrom.

-És a többiek mi jót csinálnak?-kezdte el birizgálni a hajam.

-Hármat találhatsz.-mosolyodtam el.

-Lássuk csak,ez nehéz kérdés...Csak nem csajoznak?

-Talált.-nevettem fel és nyakába fúrtam arcom,belélegezve illatát.

-Na és mit szeretnél ma csinálni,ha már így miattam romba dőltek a városnéző terveid?

-Nekem ez a mostani felállás tökéletesen megfelel.-mosolyogtam.

-Lustálkodni az ágyban?-kezdte el simogatni a hátam.

-Pontosan. Elvégre azért van a nyár, hogy egész nap az ágyban fekve pihenjünk.-ejtettem fejem mellkasára, így hallottam megnyugtató szívverését.

-Így is fellehet fogni. Jut eszembe;nem baj, hogy kölcsönvettem az ágyad?

-Viccelsz? Te fogod megbánni, hogy idejöttél, ugyanis nem foglak elengedni.-hajoltam fel,hogy puszit adjak ajkára.

-Én? Azt majd meglátjuk!-nevetett fel és elmélyítette a csókot.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos fejezet lett! Várom a következőt! (:
    xx

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a rész is tökéletes volt,nekem nagyon nagyon tetszett:) Egyszerűen nem tudok mit mondani,mert Niall és Harry annyira édesek:D A többiekről valahogy sejtettem,hogy most belevágnak a csajozásba,persze Tim kivételével;) Már nagyon izgatott vagyok a folytatás miatt,kérlek siessetek a következővel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,boldog vagyok,hogy ez a véleményed :")

      Törlés
  3. Wow. Nagyon aranyos, édes, szuper, fantasztikus rész lett. Annyira de annyira imádom Narry párost. Nagyon de nagyon várom a következő részt. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszett :)) Én is nagyon oda vagyok Narryért :")

      Törlés