2014. június 27., péntek

Goodbye~

Sziasztok!

Huh, nehéz mit mondani, hisz a helyzet az, hogy nem rész érkezik.  Az már nem is fog. Stella és én beszélgettünk, és arra jutottunk, ez méltó befejezése lenne a történetünknek. Innentől már nem lenne ugyanaz. Idáig jutottak hőseink, az x-faktor már nem tartozik bele az eredeti történetünkbe. Eddig terveztük, így most ideje lezárni. Hiányozni fog, a szívemhez nőtt, élmény volt Stella-val dolgozni :)
4900 oldalmegjelenítés, 61 megjegyzés, 16 bejegyzés és 12 rendszeres olvasó. Igazán élveztem, mindig kíváncsian vártuk a másik részeit, sose vitáztunk össze, ezért működött jól így az írás.
Szeretném nektek megköszönni, hogy velünk voltatok, arra kérlek titeket, hogy írjátok meg mit gondoltok erről a blogról :)
xoxo Lora  


Sziasztok!

Amint azt Lora is elmondta sajnos a blognak itt vége. Úgy döntöttünk a történet szempontjából ez így a legjobb, ezért remélem ti sem bánjátok annyira, mert nem szeretném, ha rajtam kívül bárki is bánkódna ez miatt.
Igazán boldog vagyok, amiért egy ilyen nagyszerű íróval írhattam ezt a történetet, mint Lora, nagyon tetszett a közös munka.
A másik pedig, amit soha nem felejtek el, hogy mennyire boldog voltam, mikor kommenteket kaptunk. Mindig annyira örültetek a részeknek és azok tartalmának, ez pedig nagyon boldoggá tett minket. :)
Úgyhogy én csak köszönetet szeretnék mondani, nagyon örülök, hogy részt vehettem ebben a dologban és hogy ennyire szerettétek:)
Szép nyarat mindenkinek!

xx Stella

12 megjegyzés:

  1. De de de de de... Ahjjj... :( Nemááááár!!! :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnáljuk, de ez így egész. Azért remélem, boldogan fogsz erre a történetre visszagondolni :)

      Törlés
  2. Sziasztok!:))
    Én személy szerint imádtam a blogotokat, mindig izgatottan vártam a következő részeket; és őszintén sajnálom, hogy vége van; de egyszer minden véget ér; és úgy tűnik, ennek is eljött az ideje.
    Imádtam Niall és Harry összeismerkedésének sztoriját, melyet Ti, a kedvenc íróim közé tartozó bloggerinák írtak. :)
    Remélem, még fogtok alkotni ilyen csodás történeteket együtt; én, és szerintem még sokan rajtam kívül, szívesen olvasnék/nánk Tőletek.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük szépen, minden jött magától. Igazad van, egyszer minden véget ér, de remélem nem bánod annyira. A továbbiakról még nem tudok nyilatkozni, az majd elválik később :)

      Törlés
  3. Sziasztok!:) Imádtam, sajnálom, hogy vége, de várom a további történeteitek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük, még nem tudjuk, hogy belevágunk-e még valami, de az majd eldől :)

      Törlés
  4. Én is imádtam ezt a történetet,az egyik kedvenc blogom volt. Mindig nagy mosollyal olvastam a részeket,és hatalmas izgatottsággal vártam a következő fejezeteket. Nagyon sajnálom,hogy vége van,mert én személy szerint még olvastam volna,de tényleg úgy gondolom,hogy pont illő befejezése lett. Nagyon szerettem Niall és Harry szerelmi történetét. Én még olvasnék Tőletek ilyen csodás történeteket,úgyhogy én már nagyon várom a következő sztorikat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, ezt remek hallani.
      Örülök, hogy itt voltál velünk végig, és figyelemmel követted a történetet. Majd eldől, hogy lesznek-e további történetek, majd eldől :)

      Törlés
  5. Sziasztok! :)
    Én nagyon imádtam a blogotokat, és nekem ez volt a kedvenc Narry-s blog amit olvastam, mert izgalmas volt, és nagyszerűen fogalmaztátok meg a mondatokat, és az egész történetet, ami fantasztikus volt, és örülök, hogy ilyen blogot olvashattam, mint a Can it be true, ami nagyon a szívemhez nőtt, és azért remélem, hogy olvashatunk tőletek még egy ilyen nagyszerű, fantasztikus blogot, amilyen ez volt. <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett ez a blog, és, hogy ez volt a kedvenced. Még nem beszéltünk a továbbiakról, majd eldől még.

      Törlés
  6. Sziasztok! Oh,én most annyira szomorú vagyok:( Szerintem is gyönyörű befejezés volt ez,de nagyon hiányozni fog a blog:( Imádlak titeket,mindketten nagyon tehetséges írók vagytok:) Remélem még fogtok együtt dolgozni,mert csodálatos,amit alkottatok:) Szép nyarat nektek! D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnálom, hogy szomorú vagy, remélem mosolyogva fogsz erre visszagondolni :) Azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy én is imádlak Téged :)
      Szép nyarat Neked is :)

      Törlés