2014. június 16., hétfő

12. rész

Sziasztok!

A következő rész nagyon fontos lesz,de előtte még itt van az enyém,ami hosszabb lett,mint ami tőlem megszokott:)
Remélem tetszeni fog :)

xx Stella



Niall:

Mikor leértünk a fiúk többsége már a konyhában volt.
Bocsánatkérően néztem Chadre. Azóta már sokszor átgondoltam a dolgot és rájöttem, egyedül én voltam a hibás,ő csak meg akart védeni. 
Néha hajlamos vagyok a saját fejem után menni, ilyenkor csak azt nézem mi a jó nekem. Ezt a tulajdonságom nagyon tudom utálni.
Miután készítettem magamnak egy finom sonkás szendvicset, leültem az asztalhoz. A többiek aggódva néztek,valószínűleg azon járt az agyuk kihevertem-e már a leszidást. Azt hiszem igen.
Viszont pár percnyi falatozás után kibukott belőlem:

-Kérlek ne haragudjatok rám! Tényleg nem fogok elszökni soha többet!-néztem rájuk kérlelően.

-Ugyan,Niall. Semmi gond. Én reagáltam túl,nem kellett volna leharapnom a fejed.-mosolygott Chad,majd miután kivitt egy tányért, megveregette a vállam.

-Amúgy is,a szerelmes emberek sok hülyeséget tesznek.-mosolygott Tim.

-Ez igaz.-értett egyet Harry is.

Ha ő mondja,akkor az úgy is van. Eddig nem igazán voltam szerelmes,most tapasztalok meg mindent ezzel kapcsolatban és túlságosan is tetszik ez az érzés.
Mikor végeztem Harryvel az oldalamon elindultam kifelé.

-Kihozod a gitárod is?-kérdezte kérlelően.

-Persze.-fordultam meg.

Imádtam vele énekelni. Annyira szép a hangja. Talán akkor a leggyönyörűbb,mikor lehunyja a szemét és teljesen beleéli magát a zenébe.
Gyorsan felszaladtam a gitáromért,majd le vele együtt.
A nappaliból már láttam Harryt,amint kint vár a tó mellett.

-Niall! Ne szaladj annyira!-kiabált rám,mikor kinyitottam az ajtót.
Lefelé is volt pár fok lépcső,de én nem foglalkoztam Harry figyelmeztetésével.

-Hé! Állj meg! Ott...-Csatt!
Az első ép gondolat,ami lejátszódott a fejemben: Hogy lehetek akkora szerencsétlen,hogy pofára esek egy lépcső miatt?

-Niall!-hallottam Harry aggódó hangját,de hirtelen azt sem tudtam hol vagyok.

Mikor megsimította a hátam már kezdtem visszatérni a jelenbe....a jelenbe,ahol Niall Horan leesett egy három fokos lépcsőről.

-Ugye nem esett bajod? Szólni akartam,hogy Leo is majdnem elesett reggel,amíg nem voltatok itt. Az egyik lépcsőfok kicsit kopott és...De,ugye jól vagy?-húzott fel ülő helyzetbe,én meg csak elmosolyodtam.

Ez csak egy esés,volt már sokkal rosszabb is.

-Mid fáj?-kérdezte aggódva Göndörke.

-Egy picit a térdem,de túlélem.-mosolyogtam.

-Hülye! A frászt hoztad rám! Mutasd a térded!-fordított maga felé.

-De nincs semmi,tényleg! Sajnálom. Többet nem fogok szaladni.-néztem rá bűnbánóan.

-Akár egy kisgyerek.-nevetett fel.

-Hé!-néztem rá figyelmeztetően,de amikor tekintetünk találkozott szemeit elöntötte a pánik.

-M-mi a baj?-kérdeztem félve a választól.

Talán egy vérfarkas van mögöttem?

-A fejed! Vérzik!-állt fel hirtelen.

-A fejem!?-nyúltam a homlokomhoz.-Jé,tényleg,fújj!-emeltem magam elé pirossá vált kezem.

-Nagyon fáj? Ugye nem agyrázkódás vagy valami súlyosabb!?-aggodalmaskodott.

-Nyugi,Harry! Ez csak egy seb!-próbáltam megnyugtatni.

-Nem! Maradj itt! Mindjárt jövök.-állt fel gyorsan.

Az a mindjárt kb. pár másodperc volt,amíg Harry kihozott valamit.
Leült mellém a fűbe és egy vizes kendővel megtörölte a sebet,mire egy picit felszisszentem.

-Ne haragudj,de ez csípni fog.-nyomott oda egy vattát,ami valami sárga nedves dologgal volt átitatva.

-Ez büdös.-panaszkodtam.

-Mindjárt jobb lesz.-mosolyodott el.

-A szaga?-mosolyogtam rá.

-Nem. De még egy picit maradj nyugton,kérlek.-tett rá egy fehér gézlapot,majd leragasztotta.

Nagyon ügyes volt. Olyan aranyos,mikor ilyen gondoskodó,meg úgy általában mindig az.
Miután leragasztotta a fejem megpuszilta a homlokom.

-Kész vagy.-nézett mélyen a szemembe.-Ígérd meg,hogy vigyázni fogsz magadra!-simította meg a fejem.

-Ígérem.-suttogtam elveszve pillantásában.

-És,ha fáj szólj! A térded is megnézzem?

-Nem kell!-karoltam át és szorosan hozzábújtam.

-Annyira szeretlek!-suttogta.

-Akárcsak én téged.-hajoltam arcához,de ő állam maga felé fordítva az ártatlan puszim átalakította egy édes csókra.
Mikor elhajoltam hirtelen körbenéztem.

-Mi a baj?-kérdezte szerelmem.

-A gitárom! Ugye nem tört el?-kérdeztem beletúrva hajamba.

-Dehogy. Jobb,mint új korában.-mosolygott és a kezembe nyomta imádott hangszerem.

-Itt,ugye van csónak?-kérdeztem csillogó szemekkel,visszaemlékezve egy múltkori beszélgetésre Chaddel.

-Igen,Chad mondta,hogy valahol a tó mellett van.

-Kipróbáljuk?-kérdeztem kiskutya szemekkel.

-Hogy van a fejed?-nézett az említett testrészemre.

-Hogy jön ez ide?-kérdeztem gyanakvóan.

-Nem válaszoltál a kérdésemre.-mosolygott.

-Jól. És még csak hülyébb sem lettem a szokásosnál...legalábbis azt hiszem.-mosolyogtam el én is.

-Akkor mehetünk.-állt fel és megfogta a kezem.
Elsétáltunk a tó végéhez és tényleg ott volt egy csónak.

-Várj! Először inkább szólók Chadnek.-álltam meg,mikor eszembe jutott a reggeli (nem a kaja,pedig az is sokszor az eszembe jut,a mai reggeli is finom volt,de...ez most nem lényeg).

-Majd én. Te maradj itt!-indult el Harry.

Oké,most egy kisgyereknek néz,aki nem mehet a lépcső közelébe. Klassz vagy Niall.

-Elengedett. A lépcsőt pedig hamarosan megcsinálják.-ölelt át hátulról Harry,mikor vissza ért.
Segített beszállni a csónakba,majd kikötötte a kötelet és evezni kezdett.

-Ne mondd,hogy még ehhez is értesz!-ámuldoztam.

-Kiskoromban sokat csónakáztunk.-mosolyodott el.

Milyen jól hangzik; a pasim,aki mindenhez ért. (Kihangsúlyozom a 'pasim'-nál a birtokos jelzőt.)

-Mit játsszak?-kérdeztem elővéve a gitárom.

-Amit szeretnél.-mosolygott,mire elkezdtem egy számomra kedves dallamot.

Azt,amit először énekeltünk együtt.
Harry énekelni kezdett,majd abbahagyta az evezést. 
Mikor vége lett a számnak Harry az ég felé mutatott.

-Telihold. És nézd mennyi csillag.-csillogott a szeme.

-Szépek.-mosolyogtam az ölébe mászva.

-Akkor miért engem nézel?-kuncogott.

-Mert te sokkal szebb vagy.-simítottam meg arcát.

-Nem fázol?-vált újra aggodalmassá.

-Nem...Amúgy gondolkodtál már rajta,hogy énekes leszel?-kérdeztem izgatottan.

-Én? Énekes?...Talán néhány álmomban.-mosolygott.

-Most miért? Itt mindenki pesszimista!? Ha igazán hiszel benne bármi valóra válhat.-biztattam.

-Ki tudja.-mosolyodott el.

-Hát én.-nevettem fel.

Harry lehajolt,hogy megcsókoljon,én pedig puha fürtjei közé fúrtam ujjaim.

-Nem tudom elégszer elmondani mennyire szeretlek.-mosolyogtam,majd Harry szeretettől csillogó szeme a hátam mögé tévedt.

-Egy hulló csillag! Gyorsan,kívánj valamit!-suttogta,mire én a csillag megnézése után lehunytam szemem és úgy tettem,ahogy mondta.

-Ugye most azt kívántad,hogy híres énekes légy?-szólaltam meg pár perc után.

-Nem,ez annál sokkal fontosabb.-simította meg arcom.

-Én azt,hogy te meg én...-kezdtem bele.

-Shh...-fogta be a szám.-Ha elmondod nem fog teljesűlni. De,ha veled és velem kapcsolatos lehet,hogy ugyanazt kívántuk.

Tényleg? Én azt,hogy örökre együtt maradjunk.

-Remélem.-nevettem fel és átöleltem.

Kirázott a hideg és egy szúnyog zümmögését hallottam meg a fülemnél. Imádom az állatokat,de ezt a példányt...,hogy is mondjam szépen? Ki nem állhatom a kis vérszívó dögöket!

-Vissza kéne menni.-terítette rám Harry a pulcsiját,mivel nekem azt már otthon nem akaródzott felvenni.

-Harry! Vedd vissza! Megfázol!-toltam le magamról.

-Csend! Ne vitatkozz!-tette rám vissza a puha,meleg,Harry illatú ruha darabot.

-Oké,apuci...vagy inkább anyuci?-nevettem kinyújtva rá a nyelvem.

-Naa! Most miért...-dühöngött.

-Csak vicceltem.-nevettem.

-Hülye vicc!-szólt rám,de azért ő is elmosolyodott.

-A hatás a lényeg.-nevettem tovább.

Egy kis idő múlva már a parton voltunk,Harry pedig (nagyon gáz,de kényelmes) 'menyasszony pózban' emelt ki a csónakból. 
Azt hittem a szárazföldre érve lerak,de tovább vitt.

-Tegyél le! Nehéz vagyok! -öleltem át a nyakát,nehogy leessek.

-Buta vagy,nem nehéz. Mit gondolsz,mikor aludtál ki vitt fel?-kuncogott értetlen képem látva,majd belepuszilt a hajamba.

-Elaludtam...Jaa,hogy az. Sajnálom.-pirultam el.

-Nem kell. Ilyenkor annyira aranyos vagy!-puszilt meg.
Ilyen édes pasit! Meg kell köszönnöm Chadnek,hogy megismerhettem.

-Sziasztok!-köszöntünk,mikor beléptünk az ajtón (pontosítok: Harry belépett,engem meg vittek).

-Hali!...Niall a fejed!?-állt fel Tim aggódva.

-Már jól van. Majd holnap megbeszélitek,most még az enyém.-nevetett Harry,kivillantva gödröcskéit.-Jó éjt srácok!

Harry felvitt a szobába,majd ledobott az ágyra és megcsókolt. Átkaroltam a derekát és közelebb húztam magamhoz,másik kezemmel pedig beletúrtam hajába. Ez a csók igazán vad volt,de én ugyanúgy imádtam,mint mindet,amit Ő ad.

-Elmegyek fürdeni.-hajolt el,mikor elfogyott a levegőnk.

-Nee menj el!-hisztiztem karjába kapaszkodva.

-Sietek.-nyomott egy puszit a homlokom ép részére,majd gyorsan felpattant mellőlem,mielőtt visszaránthatnám és elment a fürdőbe.

Miután végzett nagy nehezen én is elslattyogtam odáig,de 'majd bealudtam a zuhanyrózsa alatt.
Mikor végeztem a hajamból még csöpögött a víz,de ez nem gátolt meg abban,hogy nekifutásból ráugorjak Harryre.

-Hé,a hasam!-nevetett fel az érintett,majd szorosan magához húzott.

Szerettem a mellkasán feküdni. Puha,meleg és hallani a szívdobbanásait.

-Jó éjt,Hazza!-suttogtam.

-Jó éjt,Nialler!-válaszolt,hallottam a hangján,hogy mosolyog.

-Harry?-szólaltam meg pár perc múlva.

-Hmn?-kérdezte álmos hangom.

-Szeretlek!-bújtam hozzá szorosabban.

-Én is téged,Szöszi!-kezte el simogatni a hátam.

Mindennap így akarok elaludni. Úgy,hogy Harry mellettem van,átölel és azt suttogja szeretlek.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon, de nagyon aranyos rész lett. Imádtam, ez a kedvencem. ♥ Harry olyan kis gondoskodó, és Niall..Imádom ezt a párost..♥♥♥ Nagyon várom a következő részt.♥♥♥ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök,hogy tetszett :")

      Törlés
  2. Nem tudok mást mondani, csak mint az előttem szóló. Nagyon aranyos rész lett, várom a következőt :)
    xx

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádtam,nekem ez a rész is nagyon nagyon tetszett:) Niallék elképesztően édesek voltak,és a többiek is:D Csak Niallt kicsit sajnáltam,amikor beverte a fejét:( Már alig várom az izgalmas folytatást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Boldog vagyok,hogy tetszett:)) A folytatás hétfőn jön,igazán fontos rész lesz :)

      Törlés
  4. Kedveskéim - Loraa és Stella!
    Nem akarom, hogy azt gondoljátok; ez a komment csupán ennek a résznek az írójához szól, ugyanis úgy vettem észre, ez alapján válaszolgattok. Ezt mindkettőtöknek üzenném: remek írók vagytok, és ez egy nagyszerű történet.
    Tudom, Loraa, azt gondolod, mikor ezt elolvasod, hogy "A szemét! Azt mondta alszik, erre még itt mulatja az időt!" Nos, sajnálom, de az ágyban fekve esik a legjobban olvasni telefonról, és mi mást folytatnék, mint ezt?! Remélem, elnézed nekem, ugyanis nagyon tetszik a sztori. Le a kalappal előttetek, nem semmi, hogy felváltva írjátok a részeket, de praktikus, így ugyanis egy ember csak egy szereplővel azonosul, ami király.
    Sok sikert a továbbiakhoz, én itt leszek/maradok már!
    xoxo Zsoo

    VálaszTörlés
  5. A szemét, hogy nem mond igazat! :D Rendben, most elnézem neked, ne aggódj :) Örülünk mind a ketten, de tudom, hogy Stella is válaszolni fog neked :) Hétfőn érkezek, és....khm...kissé drámai lesz a fordulat a mostani békéhez képest :3

    VálaszTörlés
  6. Igen,én is nagyon boldog vagyok,hogy tetszik neked a történet *-* Nekem nagyon sokat jelent,hogy te ilyen dícséretben részesítesz,ugyanis felnézek rád és köszönöm,igazán boldoggá tettél vele,habár a nagyobb érdem Loraaé :)

    VálaszTörlés